آجر فشاری

آجر فشاری

آجر فشاری / آجر زبره / آجر گری , آجر فشاری – 09134920406 – 09021187980
تولید آجر فشاری به روش سنتی و دستی میباشد. آجر فشاری که به آجر زبره و آجر گری هم معروف بوده و دارای ویژگی های و مشخصات ذیل می باشد. وزن هر عدد آجر فشاری برابر با ۲٫۴ کیلوگرم می باشد. از آنجا که معمولا در پروسه آجر فشاری از دستگاه ها و ماشن آلات مدرن و بروز استفاده نمیگردد و تولید آجر فشاری یا همان آجر زبره به صورت سنتی بوده, این آجر مقاومت خوبی ندارد و از زيبايی ظاهری نيز برخوردار نيست، اما ميزان جذب آب آجرفشاری بالاست.

ادامه مطلب
آجر سفال همدان

آجر سفال همدان

آجر همدان-اجرسفال همدان – 09134920406 و 09021187980 ؛ قیمت هردانه آجر در همدان, مرکز پخش و فروش انواع آجر همدان, اجرسفال همدان, آجرتنی همدان, آجر زبره همدان, آجرتیغه سفال عایق فوم دار همدان, آجرنما همدان, آجر لفتون 10 سوراخ همدان ( آجر ده سوراخه) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی همدان, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در همدان و آجر تنی همدان و آجر زبره همدان, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما.مژده به همه هموطنان عزیز در شهر همدان از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
آجر سفال عایق فوم دار – چرا و چگونگی بکارگیری آن در ساختمان

آجر سفال عایق فوم دار – چرا و چگونگی بکارگیری آن در ساختمان

چرا و چگونه گی استفاده از آجر سفال عایق فومدار جهت عایق بندی دیوارها آجر سفال عایق فوم دار   پرسش اول : لزوم استفاده از اجرتیغه سفالی فوم دار-یونولیت دار جهت عایق کاری دیوارهای ساختمان چیست ؟   آجر سفال عایق فوم دار و لزوم بکارگیری آن در ساختمان : عایق کاری دیوارهای یک […]

ادامه مطلب
اجر سفال اهواز

اجر سفال اهواز

آجر اهواز-اجرسفال اهواز – 09134920406 و 09021187980 ؛ مرکز پخش و فروش انواع آجر اهواز, اجرسفال اهواز, آجرتنی اهواز, آجر زبره اهواز, آجرتیغه سفال عایق فوم دار اهواز, آجرنما اهواز, آجر لفتون 10 سوراخ اهواز ( آجر ده سوراخه) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اهواز, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در اهواز و آجر تنی اهواز و آجر زبره اهواز, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما.مژده به همه هموطنان عزیز در شهر اهواز از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
آجر اراک

آجر اراک

آجر اراک-اجرسفال اراک – 09134920406 و 09021187980 ؛ مرکز پخش و فروش انواع آجر اراک, اجرسفال اراک, آجرتنی اراک, آجر زبره اراک, آجرتیغه سفال عایق فوم دار اراک, تیغه 15 سانتی فومدار اراک, آجرنما اراک, آجر لفتون 10 سوراخ اراک ( آجر ده سوراخه اراک) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اراک, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در اراک و آجر تنی اراک و آجر زبره اراک, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما.مژده به همه هموطنان عزیز در شهر اراک از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
آجر سفال اهر

آجر سفال اهر

آجر اهر-اجرسفال اهر – 09134920406 و 09021187980 ؛ مرکز پخش و فروش انواع آجر, اجرسفال, آجرتنی اهر, آجر زبره اهر, آجرتیغه سفال عایق فوم دار اهر, آجرنما اهر, آجر لفتون 10 سوراخ اهر ( آجر ده سوراخه) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اهر, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در اهر.مژده به همه هموطنان عزیز در شهر اهر از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
آجرنما – نکاتی درباره نگهداری و نظافت

آجرنما – نکاتی درباره نگهداری و نظافت

نکاتی کلیدی برای تمیز کردن نما و آجرنمای ساختمان
راهکارهایی را به منظور نگهداری و نظافت از اجرنما در نمای ساختمان به شما پیشنهاد میکنیم که با رعایت و انجام آنها به عمر دوام نمای ساختمان افزوده شده و همیشه در بهترین و شکیل ترین حالت خود باقی میماند که به شرح زیر می باشد :
۱- به طور مسلم ، در مواقع بنایی روی سطوح آجرنما و دیوارهای آجری ، سنگهای نما ، اندودهای سیمانی و اندودهای شیمیایی ملات پاشیده می شود که قبل از سکنی گزیدن در ساختمان باید این ملاتها از سطح نما گرفته شود.
۲- شوره سفید رنگ بر روی سطح آجرنما دیده می شود که در اثر مکش آب و یا جذب رطوبت ، نمکهای موجود در گل پخته را به شکل کپک بر سطح آجرکاری ساختمان نمایان می سازند. ابتدا به علت ناچیز بودن آن را جارو می زنیم . چنانچه شوره زیاد باشد ، آن را چند بار با آب و جارو می شوییم . اگر با شستن برطرف نشد ، با اسید رقیق و برس سیمی ، شوره های حاصله را از نما پاک می کنیم.

ادامه مطلب
آجر شهرکرد

آجر شهرکرد

آجر شهرکرد-اجرسفال شهرکرد – 09134920406 و 09021187980 ؛ مرکز پخش و فروش انواع آجر, اجرسفال, آجرتنی شهرکرد, آجر زبره شهرکرد, آجرتیغه سفال عایق فوم دار شهرکرد, آجرنما شهرکرد, آجر لفتون 10 سوراخ شهرکرد ( آجر ده سوراخه) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی شهرکرد, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 و بلوک سقفی در شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری.مژده به همه هموطنان عزیز چهارمحالی از این پس میتوانید تنها به آسانی برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ادامه مطلب