آجر سفال اهر

آجر سفال اهر

آجر سفال اهر اجر اهر

مرکز پخش و فروش انواع آجر اهر , اجرسفال اهر درجه1 و درجه 2, آجرنما اهر, آجر لفتون 10 سوراخ اهر( آجر ده سوراخه اهر) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی اهر, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 اهر و بلوک سقفی در اهر و آجر تنی اهر و آجر زبره اهر, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما اصفهان.

مژده به همه هموطنان عزیز ساکن شهر اهر از این پس میتوانید تنها به برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

شماره های تماس جهت خرید آجر اهر, اجرسفال اهر و آجر تنی اهر یا آجر زبره اهر مستقیما از کارخانه با بهترین و ارزان ترین قیمت و تحویل در محل پروژه شما در سریعترین زمان ممکن : 09134920406 و 09021187980 .

راهنمای خرید آجر سفال در اهر

چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر اهر تاکنون تجربه خرید اینترنتی آجر موردنیارتان را از سامانه فروش آجرسفال و آجرنما اهر نداشته اید و برای اولین بار میباشد که در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه خود تصمیم به خرید از این سامانه را گرفته اید , با ما همراه شده تا در ادامه خلاصه ایی از نحوه عملکرد و چگونگی خرید انواع آجرسفال اهر و آجرنما اهر و آجر لفتون سوراخدار اهر و… را از سامانه فروش اینترنتی آجرسفال و آجرنما اصفهان تا مرحله تحویل بار در محل موردنظر شما مشتری گرامی را به خدمت شما توضیح دهیم.

1- در ابتدا با ورود به قسمت ویترین و فروشگاه آجر اهر سامانه با بررسی و مقایسه دقیق آجر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید

چنانچه جهت انتخاب خود نیاز به اطلاعات جامع تر و کاملتری داشتید میتوانید با برقراری تماس با مشاوران فروش ما از طریق یکی از شماره های 09021187980 و یا 09134920406 راهنمائیهای لازم را دریافت نمایید تا در نهایت بهترین انتخاب را اجام دهید.

2-ثبت سفارش خرید اجر سفال اهر

ارسال درخواست به بخش بازرگانی و فروش از طریق فرم ثبت اینترنتی سفارش
و یا با برقراری تماس با همکاران فروش آجر اهر از طریق شماره های 09134920406 و 09021187980
توجه : نوشتن شرح درخواست در فرم سفارش و یا اعلام مشخصات آجر انتخابی به کارشناسان فروش الزامی است.

3-دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال جهت شهر اهر

اقدام برای صدور و دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال در اسرع وقت ( از طریق واتساپ , فکس , ایمیل یا تلگرام)

4-تایید نهایی و تسویه مبلغ مندرج در پیش فاکتور خرید اجرسفال اهر

تایید نهایی و مشخص کردن نحوه تسویه
پرداخت آنلاین با هریک از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب.


5-هماهنگی با بخش فروش جهت بارگیری و حمل و در نهایت تحویل تحویل آجر خریداری شده در اهر
 هماهنگی با بخش فروش مجتمع آجرسفال اصفهان برای بارگیری وحمل آجر به اهر به همرا بارنامه و بیمه نامه رسمی و معتبر
تحویل بار آجر در محل پروژه شما در شهر اهر

ahar
آجرسفال اهر

 

قیمت روز آجر اهر آجرسفال تیغه دیواری اهرقیمت آجر تنی اهر

به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و به روزترین قیمت های انواع آجرسفال اهر, تیغه سفالی دیواری اهر, انواع آجرنما اهر, آجر سورخدار پالتی و فله ایی اهر و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی اهر در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی اهر و قیمت آجر زبره اهر با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

آجرسفال عایق فوم دار اهر ؛ بهترین انتخاب آجر در اهر

چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر زیبای اهر و یا یکی از شهرها و یا روستاهای اطراف آن میباشید و قصد اجرای پروژه ساختمانی دارید لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه شوید چرا که میخواهیم در این مطلب به بررسی و معرفی محصولی بپردازیم که از نظر اصولی و فنی و طبق نظرات دیگر مشتریان ما در شهر شما جهت دیوار چینی به خصوص در شهر سردسیر و باران خیز اهر میتواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد.

اجرسفال عایق اهر و بلوک سقفی فومدار اهر ؛ کلید صرفه جویی انرژی

آجر سفال فوم دار اهر, آجر تیغه ایی عایق دار و بلوک سقفی فوم دار ؛محصول برتر مجتمع تولیدی-صنعتی آجرسفال اصفهان: اجرسفال تیغه ایی یونولیت دار یا فومدار درابعاد مختلف ومتنوع از قبیل: ۲۰*۲۰*۲۰ – ۲۰*۲۰*۱۵ – ۲۰*۲۰*۱۰ یا ۲۰*۱۰*۱۰ سانتیمتر;محصولی بهینه ومنحصربفرد اجرسفال عایق همانطوری که دریکی از مطالب با عنوان”چرا و چگونه دیوارها را عایق بندی کنیم ؟” مطرح شد,عایق بندی دیوارهای یک ساختمان به مقدارقابل ملاحظه ایی از اتلاف منابع انرژی ماجلوگیری مینماید, این محصول جهت جداکردن فضای داخلی ساختمان از فضای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.از دیگر مزایای استفاده از آجر سفال عایق یونولیت دار اهر, وزن سبک آن می باشد که علاوه بر افزایش مقاومت دیوار با قیمت مناسب تری آن را می توانید خریداری کنید. این محصول همچنین در برابر دمای بالا مقاوم بوده و به نوعی می توان گفت در برابر آتش سوزی از خود مقاومت بالایی نشان خواهد داد. مقاومت این محصول در برابر دمای بالا به نحوی است که از آن می توان به عنوان عایق مناسب حرارتی یاد کرد. آجر سفال عایق اهر علاوه بر کاربرد عایق حرارتی عایق صوتی نیز می باشد.
همانگونه که پیش تر عنوان کردیم این محصول با وزن کم در دسته بندی آجر های سبک قرار می گیرد. بر همین اساس حمل آن تا محل پروژه در اهر نیز از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود و در نهایت در انتهای پروژه خواهید دید که هزینه های گزافی برای آن نشده است. آجر سفال به گونه ای مستحکم بوده و دارای قابلیت جذب بالای مصالح است که اتصال مستحکم و خوبی را ایجاد خواهد کرد. همچنین دارای پرت کمی بوده به نحوی که حتی معماران عزیز اهری از نمونه های خورد یا شکسته شده ی آن در برخی جا ها استفاده می کنند. جهت دریافت و نمایش اطلاعات بیشتر میتوانید کاتالوگ این محصول را در این بخش ملاحظه فرمایید…کاتالوگ آجر سفال تیغه ای فوم دار ۱۵سانتی درجه ۱

آجر سفال عایق فوم دار

آجر سفال فومدار و بلوک سقفی عایق فومدار

آجر سفال فومدار اهر و بلوک سقفی عایق فومدار اهر

قیمت روز آجر اهر / آجرسفال تیغه دیواری اهر

به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و به روزترین قیمت های انواع آجرسفال اهر, تیغه سفالی دیواری اهر, انواع آجرنما اهر, آجر سورخدار پالتی و فله ایی اهر و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی اهر در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی و اجر زبره لطفا با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  قیمت آجر - قیمت امروز آجرسفال کارخانه آجر اصفهان

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.