آجر سفال تهران

آجر سفال تهران

آجر تهران – آجر سفال تهران


در حال حاضر با توجه به تحولات و پيشرفتهايي که در چند ساله اخیر در مجموعه ما بلاخص در سیستم مدیریتی مشتری مداری و همپنین در بخش تولید مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان بوجود آمده این اطمینان را به شما عزیزان ساکن شهر تهران بزرگ میدهیم که قیمتها و نرخهای عرضه ده در مجموعه ما, به صورت قطع به یقین در گروه ارزانترین و کم نظیرترین نرخها و قیمت های قابل دسترس در بازار مصالح استان تهران, بلاخص در دسته بندی آجر و سفال بوده و این موضوع قطعا با اولین تجربه خرید به شما عزیزان دست اندرکار ساختمان سازی در شهر و استان تهران ثابت خواهد شد, این موضوع را مشتریان سابقه دار و قدیمی ما به صراحت تایید خواهند کرد.


به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و به روزترین قیمت آجر سفال تهران , تیغه سفالی دیواری, انواع آجرنما, آجر سورخدار پالتی و فله ایی و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای 09134920406 و یا 09021187980 تماس حاصل فرمایید.





نکاتی که باید در هنگام خرید آجر تهران بدانید آجر تهران – آجر سفال تهران


شما به راحتی و با رعایت چند نکته ریز می توانید آجر مرغوب را از نا مرغوب تشخیص دهید:
• آجرهای مقاوم در برابر آتش
• رنگ یکنواخت در سرتاسر آجر
• برخورداری آجر از سطحی توپر و بدون حفره
• سفت بودن آجر به صورتی که جای ناخن بر روی آن نیفتد.
در انتها امیدواریم توانسته باشیم نظر شما را جلب کرده باشیم. لطفا با ارئه نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر کردن این مطالب یاری رسانید.

مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  اجر سفال فوم دار | تیغه سفال عایق | بلوک سقفی فوم دار

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.