آجر سفال همدان

آجر سفال همدان

آجر سفال همدان

مرکز پخش و فروش آجر همدان, اجرسفال همدان, آجر بهمنی و آجر لفتون 10 سوراخه همدان, آجرنما همدان و بلوک سقفی همدان ...

مرکز پخش و فروش انواع آجر همدان , اجرسفال همدان درجه1 و درجه 2, آجرنما همدان, آجر لفتون 10 سوراخ همدان( آجر ده سوراخه همدان) یا همان آجر سوراخدار بسته بندی همدان, اجرسفال عایق فومدار همدان, تیغه دیواری 15*20 یونولیت دار همدان, آجرلفتون زبره پشت کار درجه2 همدان و بلوک سقفی در همدان و آجر تنی همدان و آجر زبره همدان, آجرلفتون پالتی, آجر5/5 نما, آجر 5/5 شرکتی همدان, آجر 3گل, آجر ایتال بسنه بندی, آجر کف فرش و آجر قزاقی مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرسفال و آجرنما اصفهان.

مژده به همه هموطنان عزیز ساکن شهر همدان از این پس میتوانید تنها به برقراری یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین آجر مورد نیاز پروژه های ساختمانی خود را مستقیما از مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

شماره های تماس جهت خرید آجر همدان, اجرسفال همدان و آجر تنی همدان یا آجر زبره همدان مستقیما از کارخانه با بهترین و ارزان ترین قیمت و تحویل در محل پروژه شما در سریعترین زمان ممکن : 09134920406 و 09021187980 .

راهنمای خرید آجر در همدان


آجر سفال همدان

چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر همدان تاکنون تجربه خرید اینترنتی آجر موردنیارتان را از سامانه فروش آجرسفال و آجرنما همدان نداشته اید و برای اولین بار میباشد که در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه خود تصمیم به خرید از این سامانه را گرفته اید , با ما همراه شده تا در ادامه خلاصه ایی از نحوه عملکرد و چگونگی خرید انواع آجرسفال همدان و آجرنما همدان و آجر لفتون سوراخدار همدان و… را از سامانه فروش اینترنتی آجرسفال و آجرنما اصفهان تا مرحله تحویل بار در محل موردنظر شما مشتری گرامی را ذیلا به خدمت شما توضیح خواهیم داد.

1- در ابتدا با ورود به قسمت ویترین فروشگاه آجر همدان سامانه, با بررسی و مقایسه دقیق آجر مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

چنانچه جهت انتخاب خود نیاز به اطلاعات جامع تر و کاملتری داشتید میتوانید با برقراری تماس با مشاوران فروش ما از طریق یکی از شماره های 09021187980 و یا 09134920406 راهنمائیهای لازم را دریافت نمایید تا در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

2-ثبت سفارش خرید اجر سفال همدان

ارسال درخواست به بخش بازرگانی و فروش از طریق فرم ثبت اینترنتی سفارش
و یا با برقراری تماس با همکاران فروش آجر همدان از طریق شماره های 09134920406 و 09021187980
توجه : نوشتن شرح درخواست در فرم سفارش و یا اعلام مشخصات آجر انتخابی به کارشناسان فروش الزامی است.

3-دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال جهت شهر همدان

اقدام برای صدور و دریافت پیش فاکتور خرید آجر سفال در اسرع وقت ( از طریق واتساپ , فکس , ایمیل یا تلگرام)

4-تایید نهایی و تسویه مبلغ مندرج در پیش فاکتور خرید اجرسفال همدان

تایید نهایی و مشخص کردن نحوه تسویه
پرداخت آنلاین با هریک از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

5-هماهنگی با بخش فروش جهت بارگیری و حمل و در نهایت تحویل آجر خریداری شده در همدان

 هماهنگی با بخش فروش مجتمع آجرسفال اصفهان برای بارگیری و حمل آجر به همدان به همراه بارنامه و بیمه نامه رسمی و معتبر
تحویل بار آجر در محل پروژه شما در شهر همدان.

به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و قیمت روز آجرسفال همدان, تیغه سفالی دیواری همدان, انواع آجرنما همدان, آجر سورخدار پالتی و فله ایی همدان و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی همدان در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی همدان و قیمت آجر زبره همدان با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

آجرسفال عایق فوم دار همدان ؛ بهترین انتخاب آجر در همدان


چنانچه شما هموطن عزیز ساکن شهر زیبای همدان و یا یکی از شهرها و یا روستاهای اطراف آن میباشید و قصد اجرای پروژه ساختمانی دارید لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه شوید چرا که میخواهیم در این مطلب به بررسی و معرفی محصولی بپردازیم که از نظر اصولی و فنی و طبق نظرات دیگر مشتریان ما در شهر شما جهت دیوار چینی به خصوص در شهر گرمسیر همدان میتواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد.

اجر سفال عایق همدان و بلوک سقفی فومدار همدان ؛ کلید صرفه جویی انرژیآجر سفال عایق فوم دار

آجر سفال فوم دار همدان, آجر تیغه ایی عایق دار و بلوک سقفی فوم دار ؛محصول برتر مجتمع تولیدی-صنعتی آجرسفال اصفهان : اجرسفال تیغه ایی یونولیت دار یا فومدار درابعاد مختلف ومتنوع از قبیل: ۲۰*۲۰*۲۰ – ۲۰*۲۰*۱۵ – ۲۰*۲۰*۱۰ یا ۲۰*۱۰*۱۰ سانتیمتر;محصولی بهینه ومنحصربفرد اجر سفال عایق همانطوری که دریکی از مطالب با عنوان”چرا و چگونه دیوارها را عایق بندی کنیم ؟” مطرح شد,عایق بندی دیوارهای یک ساختمان به مقدارقابل ملاحظه ایی از اتلاف منابع انرژی ماجلوگیری مینماید, این محصول جهت جداکردن فضای داخلی ساختمان از فضای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.از دیگر مزایای استفاده از آجر سفال عایق یونولیت دار همدان, وزن سبک آن می باشد که علاوه بر افزایش مقاومت دیوار با قیمت مناسب تری آن را می توانید خریداری کنید. این محصول همچنین در برابر دمای بالا مقاوم بوده و به نوعی می توان گفت در برابر آتش سوزی از خود مقاومت بالایی نشان خواهد داد. مقاومت این محصول در برابر دمای بالا به نحوی است که از آن می توان به عنوان عایق مناسب حرارتی یاد کرد. آجر سفال 15×20 , 20×20 عایق همدان علاوه بر کاربرد عایق حرارتی عایق صوتی نیز می باشد.
همانگونه که پیش تر عنوان کردیم این محصول با وزن کم در دسته بندی آجر های سبک قرار می گیرد. بر همین اساس حمل آن تا محل پروژه در همدان نیز از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود و در نهایت در انتهای پروژه خواهید دید که هزینه های گزافی برای آن نشده است. آجر سفال به گونه ای مستحکم بوده و دارای قابلیت جذب بالای مصالح است که اتصال مستحکم و خوبی را ایجاد خواهد کرد. همچنین دارای پرت کمی بوده به نحوی که حتی معماران عزیز همدانی از نمونه های خورد یا شکسته شده ی آن در برخی جا ها استفاده می کنند. جهت دریافت و نمایش اطلاعات بیشتر میتوانید کاتالوگ این محصول را در این بخش ملاحظه فرمایید…کاتالوگ آجر سفال تیغه ای فوم دار ۱۵سانتی درجه ۱

 


به منظور دریافت اطلاعات جامع تر و همچنین جهت استعلام آخرین و به روزترین قیمت های انواع آجرسفال همدان, تیغه سفالی دیواری همدان, انواع آجرنما همدان, آجر سورخدار پالتی و فله ایی همدان و همچنین انواع بلوک های سقفی سفالی همدان در ابعاد و سایزهای متنوع در کیفیتهای مختلف درجه ۱ و درجه ۲ و قیمت آجر تنی و اجر زبره لطفا با واحد فروش سامانه از طریق شماره تلفنهای ۰۹۰۲۱۱۸۷۹۸۰ و یا ۰۹۱۳۴۹۲۰۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

امتیازدهی به این مطلب :
5/5
مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  ارسال آجر به سراسر ایران-جدول ظرفیت بارگیری مجاز انواع آجر

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.