اجر سفال فوم دار | تیغه سفال عایق | بلوک سقفی فوم دار

اجر سفال فوم دار | تیغه سفال عایق | بلوک سقفی فوم دار

اجرسفال فوم دار و بلوک سقفی عایق ; محصولاتی بهینه و منحصربفرد


اجر سفال عایق؛ همانطوری که در یکی از مطالب پیشین , با عنوان ” چرا و چگونه دیوارها را عایق بندی کنیم ؟ ” مطرح شد , عایق بندی دیوارهای یک ساختمان به مقدار قابل ملاحظه ایی از اتلاف منابع انرژی ما جلوگیری مینماید , دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند با راهکار ارائه شده در این نوشته برای عایق بندی دیوارها آشنا شده اند. البته ناگفته نماند که روش گفته شده در این مطلب یکی از راهکارهای مرسوم در سالهای اخیر بوده که به خاطر افزایش زمان اجرا و همچنین افزایش هزینه ها توسط گروه کمی از اهال فن انتخاب میگردد.

اکنون ما دراینجا قصد داریم به شما بلوک سفالی جدیدی را که اخیرا به سبد محصولات مجتمع تولیدی-صنعتی آجر سفال اصفهان اضافه گردیده معرفی نماییم که میتواند در اجرای عملیات عایق سازی دیوارها بهترین گزینه انتخابی شما عزیزان باشد و به میزان قابل ملاحظه و چشمگیری به سرعت اجرای کار افزوده و متعاقبا از هزینه های مربوطه بکاهد. پس در ادامه با ما همراه باشید و با این محصول جدید آشنا گردید.

مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  آجر سفال 10سانتی ویژه – تیغه سفالی10 ویژه
tighe15 ayeghdar

آجرسفال فومدار/آجرسفال عایق/تیغه دیواری یونولیت دار

سفال فوم دار | آجر تیغه ایی عایق دار

سایز تیغه: 15*20*20 سانتیمتر

bolok saghfi

بلوک سقفی فوم دار

بلوک سقفی عایق-بلوک سقفی یونولیت دار-بلوک سقفی فوم دار-بلوک سقفی نیمه بهینه شده

آجر سفال عایق فوم دار یزد - کاتالوگ

آجرسفال فوم دار, تیغه فومدار, آجرسفال عایق و یا تیغه سفالی یونولیت دار و بلوک سقفی فومدار عایق شده , آجرهای بهینه سازی شده ای میباشد که به تازگی جایگاه خود را در بین انواع آجر و بلوک سفالی متداول دیگر بدست آورده و تهیه شده از مرغوبترین نوع تیغه سفالی ( درجه یک ممتاز ) بوده و فوم (یونولیت یا پلاستافوم) استفاده شده در تولید این محصول ویژه از نوع کندسوز و با دانسیته (چگالی) مورد تایید سازمان نظام مهندسی میباشد تا در نهایت محصولی با کیفیتی مطلوب به مصرف کننده عرضه گردد. این تیغه بهینه شده دارای مزایای قابل ملاحظه ایی نسبت به انواع بدون فوم بوده که مختصرا در ذیل به برخی از آنها اشاره مینماییم.

تولید و عرضه آجرسفال عایقدار را میتوان به گامی موثر در زمینه ارتقا سطح کیفی صنعت ساختمان سازی کشور برشمرده و این محصول را در ردیف یکی از بهینه ترین و کارسازترین مصالح موجود در بازار قلمداد نمود. چرا که با بکارگیری این تیغه عایق شده در نهایت و پس از اتمام کار جداره ایی از جنس یونولیت در بخش میانی دیوار خواهیم داشت که این جداره یونولیتی علاوه براینکه به عنوان عایقی ویژه تا مقدار قابل ملاحظه ایی از هدر رفت انرژی جلوگیری مینماید. بلکه همچنین به عنوان عایق صوتی یکپارچه و حائلی غیرقابل نفوذ از نفوذ اصوات از محیط بیرون ساختمان به فضای داخلی و بالعکس جلوگیری کرده و در نهایت فضای داخل ساختمان شما را به فضایی ایده ال و مطابق با معیارهای روز ساختمان سازی مدرن تبدیل خواهد نمود.

مطلبی مرتبط با این نوشته را اینجا بخوانید!  آجر کف فرش و آجر قزاقی

درج نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.